A KP500, más néven Cookie a vállalat eddig legjobban fogyó érintőkijelzős modellévé lépett elő igen rövid idő alatt, aminek az egyik legnyilvánvalóbb oka az alacsony vételár.
Az LG Electronics büszkén jelentette be, hogy a Cookie (LG KP500) néven ismert érintés-érzékeny képernyővel ellátott mobiltelefonja lett az ötödik olyan modell (a Chocolate, a Shine, a KP100 és KG270 után) melynek értékesítésével kapcsolatban el lehet mondani, hogy átlépte a 10 milliós eladott darabszámot. A 2008 novemberében piacra került Cookie-nak alig több mint 1 év, azaz 13 hónap után sikerült átlépni ezt a hatalmas mérföldkövet, ami egyet jelent azzal is, hogy a KP500 az LG történetének eddigi leggyorsabban fogyó érintőképernyős modellje.
Az eladott mobilok több mint fele Európában találta meg gazdáját, Latin-Amerikában és Ázsiában pedig egyaránt 2-2 millió került a felhasználók zsebébe. A KP500 sikertörténetének természetesen maga az LG örül a legjobban, és az enyhén szólva kedvező adatokon felbuzdulva bejelentette, hogy dolgoznak a Cookie második változatán, melyről egyelőre csak annyi biztos, hogy jövőre fog megjelenni. Azt azonban sejteni lehet, hogy a főbb stílusjegyeket megőrzik, és mindenképpen törekedni fognak a KP500-éhoz hasonló nagyon kedvező vételárra, az ugyanis nyílt titok, hogy a készülék sikerességének ez a jellemző az egyik legfőbb okozója, illetve az a nagyon jó ár-érték mutató, amit ennek segítségével fel tud mutatni. A LG KP500 Cookie-t itthon is kedvelik, ugyanis kártyafüggetlenül már kicsivel 30 000 Ft felett meg lehet kapni, a szolgáltatóknál pedig további kedvezményes ajánlatokat találhatunk.