A ’Megoldjuk okosba’ akcióban okostelefonhoz juthatnak a legmerészebbek.

 

Aktív fogyasztói részvételre építő, az egyre népszerűbbé váló okostelefonokhoz kapcsolódó kommunikációs kampányt indított a T-Mobile, amellyel a legváratlanabb helyzetekben és helyeken találkozhatunk. Harsányi Levente rádiós műsorvezető „Okosító csapata” kíséretében Budapesten, illetve az ország több központi helyén tűnik fel, és szokatlan, merészséget igénylő feladatokkal áll elő. A járókelő saját döntése, hogy a kihívást teljesíti-e vagy sem, de ha elég ravasz és merész, azaz megoldja okosba’, okostelefont kap cserébe.

A 2010 novemberében indult és december közepéig tartó akció több fázisban zajlik: a már lefutott teaser szakaszban az első néhány esetet bemutató vírusfilmek keltették fel az érdeklődést. A reveal részben a www.megoldjukokosba.com oldalra látogatók feladványokat küldhettek be arról, hogy az Okosítók milyen bevállalásra buzdítsák az utca emberét. A beküldők közt okostelefont sorsolnak ki, a legmerészebb tippeket pedig utcára viszi Harsányi Levente és Okosító bandája. A kampány későbbi szakaszaiban az Okosítók további akcióznak az utcán, az abból készülő filmek pedig elérhetőek lesznek a megoldjukokosba.hu weboldalon is.

A gerilla promócióban 4 különböző típusú telefont kaphatnak az okos bevállalók: T-Mobile Pulse Mini-t, Sony Ericsson XperiaTM X8-t, LG Optimus GT540-et, vagy Nokia 5230-at. Vírusvideókon túl klasszikus PR kommunikációs eszközök, social médiás megoldások és microsite támogatják az akciót.

Bevállalós kampány a T-Mobile-tól