Az mérések eredményeit — ahogy azt már megszokhattátok — a szintetikus mérőprogramokkal kezdjük. A 3DMark06-ot — bár még sokan használják — kora miatt mi ezúttal már kihagytuk a tesztelésből, helyette inkább beiktattunk két újnak számító mérőalkalmazást, a DirectCompute Benchmarkot és az Unigine Heaven Benchmarkot. Előbbivel a kártyák általános számításokra vonatkozó teljesítményét fejezhetjük ki pontszámmal, míg az utóbbi az első hivatalos DirectX 11 kompatibilis 3D-s tesztprogram, amely természetesen a régebbi API-kkal is futtatható.
A 3DMark Vantage-ben nem számítottunk arra, hogy a DX11-es Radeonok tarolni fognak, mivel nem tudják kihasználni technológia fölényüket a többiekkel szemben, mindenki DX10-zel dolgozik, így igazából inkább a nyers erő számít, ott meg nem jön túl jól a 128 bites memóriabusz. Ezt tekintve viszont egyáltalán nem rossz amit a HD 5770 és a HD 5750 művel, előbbi nem sokkal marad el a HD 4870-től, még utóbbi a 4770-et veri, a HD 4850-től pedig épphogy elmarad.
A DirectCumpute Benchmarkban speciális helyzettel kell számolnunk, ugyanis a DirectCompute képességek Radeon vonalon csak az új kártyákon engedélyezettek (ez a tegnap megjelent Catalyst 9.12-vel megváltozott, és kiterjedt a HD 4800, illetve HD 4700 családra is), melyek már az 5.0-ás verziót is ismerik. Az NVIDIA a támogatást visszamenőleg egészen a GeForce 8 szériáig engedélyezte, de a jelenlegi GeForce-ok csak a DirectCompute 4.0-át ismerik, így nem meglepő, hogy a két Radeon más dimenziókban matekozik.
Az Unigine Heaven Bencmark grafikonja megint csak hiányos, de nem azért, mert lusták voltunk kitölteni. Magától értetődik, hogy DirectX 11 módban csak olyan kártyákkal lehet futtatni, amelyek támogatják az új API-t, ebben a mezőnyben ez pedig csak a HD 5770-re és 5750-re igaz. DX10-ben minden modell képes volt eredményt produkálni, abban viszont a GeForce-ok voltak magabiztosabbak. Házon belül az 5750 lenyomja a 4770-et, az 5770-4870-4850 hármas pedig nagyjából egy szinten teljesített.