Az LG Electronics merész stratégiai lépésére szánta el magát: a 2012. évi Mobil Világkongresszuson (MWC) egy teljesen új formavilágot mutat be L-Style néven.
Az L-Style lényege egy olyan időtálló és kifinomult részletekkel teli dizájn megalkotása, amely az LG mobilkészülékeit még inkább megkülönbözteti a versenytársakétól. Az LG már korábban is úttörő szerepet töltött be a formatervezés területén; és többek között a Black Label sorozat Chocolate és Shine készülékeinek sikerével alapozta meg hírnevét.
„A formatervezés általában az első vagy a második legfontosabb szempont a mobiltelefonok vásárlásakor.” – nyilatkozta Dr. Jong-seok Park, az LG Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. „Az okostelefonoknál a funkcionalitás érdekében előfordulhat, hogy a formavilág rovására áldozatot vagyunk kénytelenek hozni; az L-Style filozófiával azonban visszatérünk gyökereinkhez és megmutatjuk, hogy a vállalat olyan termékek kifejlesztésére koncentrál, amelyek illeszkednek vásárlóink életviteléhez.”
Az L-Style filozófia öt ismertetőjegye:
– Modern, szögletes stílus a kényelmes fogásért
– Floating Mass technológia a keskenyebb megjelenésért
– Egybefüggő előlapi felület könnyen használható gombokkal
– Fémbevonatú élek, harmonikus kontrasztok a formatervezésben
– Érzékien karcsú külső, amely vonzza a tekintetet
Az MWC-n bemutatott új LG okostelefonok már az L-Style filozófia jegyében születtek. A 3,2 hüvelyk (8,1 cm) képátlójú LG Optimus L3 2012 márciusában, elsőként debütál Európában. Ezt az okostelefont két másik készülék követi, amelyeket az év első felében már az Android 4.0 Ice Cream Sandwich operációs rendszerrel kezd forgalmazni a vállalat: egyik a 4 hüvelyk (10,1 cm) képátlójú LG Optimus L5, másik pedig a 4,3 hüvelykes (10,9 cm) LG Optimus L7.
A fenti három modell piaci megjelenési időpontjaira és további műszaki adataira vonatkozó információkat az LG később hozza nyilvánosságra.
Forrás: Sajtóközlemény