Az internetes keresőoldalak közötti kiélezett harc és folyamatos fejlesztés nyertesei maguk a felhasználók.
A francia Yahoo! napokban újította meg portáljának kinézetét, melynek köszönhetően tetszetősebbé és egyszerűbbé vált annak használata. Az új és régi kinézet párhuzamosan elérhető, az oldal tetején lévő gombbal váltogathatunk közöttük. A változások szembeötlőek, de a külcsín még valószínűleg nem elég ahhoz, hogy jelentősen növelni tudja piaci részesedésüket. Az új dizájn — melyben a keresőfunkció jóval szembetűnőbb — egyelőre csak Mozilla Firefox 1.5.x és Internet Explorer 6.0 webböngészővel szemrevételezhető.
Napjaink legnépszerűbb keresőoldala, a Google apró módosításokat hajtott végre videoszolgáltatásán. A januárban indított, még most is bétaállapotú szolgáltatás használata már nem igényel külön programot az állományok feltöltéséhez, és a már fennlévő fájl címét is azonnal megoszthatjuk.
Az MSN elsősorban az üzleti szféra területén próbál teret hódítani a konkurensek elől. A fejlesztéseknek és szolgáltatásoknak köszönhetően a vállalati ügyfelek számára könnyebbé válik az információk megtalálása és megosztása. Az e célt szolgálú új eszközök a jelenleg még bétaállapotú Windows Live Search oldalon lesznek megtalálhatók.