Több gyártó után állt be a sorba az Acer, koppintják az Apple marketinget, de azért némi egyediséget kapunk a tablet promóciója során.

Az Acer beszáll a profik közé Iconia Tab A200 reklámjával

Már nem az első táblagépe lesz a taiwani vállalatnak az Iconia Tab 200, nem zöldfülőek tehát a témában, mégis csak most kapunk érzelmekre ható reklámot. Csak úgy, mint az Apple-nél megszoktuk, egy magabiztos férfihang narrálása vezeti a videót, mindemellett feliratokban és szituációs helyzetek bemutatásával közlik a termék előnyeit. Miben más mégis az egész? Láthatóan nem TV reklámnak készült, mint a konkurencia anyagai, tehát nem fél perces, pillanatképekből álló montázst kapunk, hanem az Acer marketingesei hagyják, hogy átérezzük amit a reklámban szereplő karakterek is átélnek. A hosszabb momentumok, a tűz ropogásának hangja vagy épp a számunkra is sokkal reálisabb környezet és szituációk sora közelebb hozza az A200-at hozzánk, mintha épp csak ez hiányozna életünkből. Tényleg nagyon profin alkották meg a szakemberek a reklámot, viszont túl sok lényegi információt nem tudunk meg a tabletről. 

Az már biztos, hogy a 10″-os masina Android Honeycombot futtat, normál méretű USB portot és microSD bővítőhelyet találunk a még a táblagépen. A készülék “szívéről-lelkéről”, azaz hardveres kiépítéséről nem árultak el semmit a videóban, viszont kapunk egy ún. Acer Ring funkciót, amely tulajdonképpen egy jól dizájnolt, ikonos felépítésű feladatkezelő, azaz különböző műveleteket hajthatunk végre vele. Azonban minden más adatra még várnunk kell.