A folytatásban a sugárzóan gyilkos Clear Sky-jal kezdünk, mely még mindig elég meleg perceket tud okozni a viszonylag hosszúra nyúló mérési szakaszok alatt.

Kijelenthető, hogy a DirectX 10.1 támogatásának ellenére továbbra is a GeForce-ok tudnak több erőt mozgósítani, a Radeonok többsége az első és a befejező részben is fogcsikorgatva próbál játszható szintet teremteni, határon mozgolódó sikerrel. Annyi biztos, hogyha az 5670-nel szeretnénk S.T.A.L.K.E.R.-ezni, akkor egy kicsit lejjebb kell adnunk elvárásainkból a részletességet illetően, de ez gyakorlatilag a HD 5770-et és a HD 4870-et kivéve az összes piros kártyára igaz. Az újabb driver nem dobott az 5750-en, a Formula egy szinten teljesít a korábbi méréssel.

1680×1050-be kapcsolva még nagyobb jajveszékelés hallatszott ki a tesztkonfigból, az FPS értékek tovább csökkentek, néhol kritikus szintre. Más konklúziót nem nagyon lehet levonni, az 5670 nagyjából egyenes arányban lassult a hozzá legközelebb álló riválisokkal szemben, a gyári HD 5750 és az ASUS Formula ismét ugyanazt a sebességet produkálta.

A Crysis sem a könyörületesség hirdetője, ha a grafikus kártyákkal történő együttműködésről van szó, a GeForce-ok határozottabbak, az 5670 — főleg a nagyobbik felbontáson — közel tudott kerülni a 4770-hez, a Formula pedig mindössze 1 FPS-sel tudott többet mutatni társánál, mely egészen könnyedén lehet akár mérési “hiba” is.

Ha van Crysis, akkor Far Cry 2-nek is lennie kell, ennek megfelelően nem maradt ki a mezőnyből. Egész jól megy a kis 5670, nincs túl messze a 4770-től és a gyengélkedő 4850-től sem, a néhány FPS-nyi különbség elég kedvezőnek hat. A Formula csak egy hajszállal előzi be a szegényebb 5750-et, kézzelfogható előnyt nem lehet felírni a februári Catalyst számlájára.