A Canon Europe a 2012. május 3-16. között, Düsseldorfban megrendezendő drupa 2012 kiállításon arra helyezi a hangsúlyt, hogy a nyomdai szolgáltatók átfogóbb képet kapva új lehetőségekhez juthassanak.

canon-logo

A Canon standján (8a csarnok, C06 – 1-es stand), ahol a Canon csoporthoz tartozó Océ is szerepelni fog, a közönség konkrét vásárlói sikertörténeteket és iparági kutatások új eredményeit is megismerheti, de a cég néhány innovatív nyomtatási alkalmazást is bemutat, valamint olyan új lehetőségekről is tájékoztat, amelyeket a vásárlók cégük további fejlesztésére használhatnak fel.

 

A stand négy zónából áll majd: egy a külső nyomdai szolgáltatók számára lesz fenntartva, egy a belső nyomdai részlegeknek, egy a Canon értéknövelő szolgáltatásait fogja bemutatni, mint például az Essential Business Builder program, egy pedig az olyan fejlődő területekre koncentrál, mint a médiaközi („cross-media”) megoldások és a fényképnyomtatás. Legyen akár az a látogató célja, hogy a költségeit csökkentse, akár az, hogy új üzleti lehetőségeket találjon, vagy éppen valós üzleti példákból nyerjen ihletet, a Canon célja, hogy standja elgondolkoztassa és inspirálja látogatóit.

A Canon és az Océ technológiáinak teljes palettája ki lesz állítva a Canon standján a drupán, így az új Océ ColorStream 3700-as rendszer is. A stand látogatói a professzionális nyomdai technológiák és megoldások legszélesebb iparági választékát tekinthetik meg, a képek rögzítésétől egészen azok papírra kerüléséig.

A vállalat a vásár teljes időtartama alatt üzleti szemináriumokat tart majd, arra koncentrálva, hogy az ügyfelek teljesebb képet kaphassanak üzletükről és piacukról, hogy könnyebben azonosíthassák a nyereségességet növelő új lehetőségeket, és javíthassák üzleti teljesítményüket.

 

„A Canon célja a drupán, hogy kutatási eredményekkel és jó meglátásokkal segítsen vásárlóinak átfogóbb képet adni arról, hogy mi is fontos leginkább az ügyfeleik számára” – nyilatkozta David Preskett, a Canon Europe európai professzionális nyomdai részlegének igazgatója. „Célunk, hogy vásárlóinkat hozzásegítsük saját ügyfeleik jobb megértéséhez. Páratlan termékválasztékunkkal, a nyomtatás jövőjét illető bizakodásunkkal és azokkal a befektetéseinkkel, amelyekkel segíthetünk vásárlóinknak továbbfejleszteni saját üzletüket, igazán egyedi helyzetben vagyunk, hogy ezt sikeresen meg is tehessük.”

 

Forrás: Sajtóközlemény