Mint ahogy azt az előző oldalon említettük volt, leporoltunk pár tesztprogramot, és nekieresztettük konfigurációnknak. Lássuk, mi minden sült ki belőle!
Elsőként táblázatos formában, ömlesztve szemezgessünk az értékek között:
3DMark Vantage | P9799 (8641/16392) |
PCMark Vantage | 5146 |
Everest CPU Queen/CPU Photoworxx/FPU Julia | 21859/28233/11295 |
WinRAR 3.71 (kB/s) | 2946 |
POV-Ray 3.7 béta 29 (1 CPU/x CPU) [PPS] | 660/2222 |
DiskBench USB-s adatátvitel (olvasás/írás) [MB/s] | 32,88/28,35 |
Cinebench R10 – GPU | 6646 |
Cinebench R10 – 1 CPU/x CPU | 3799/15360 |
SuperPI 1M/32M | 0:15/14:01 |
Mivel a PCMark Vantage egy mindent átfogó, rengeteg részeredményt hozó “tesztprogramgyűjtemény”, ezért fent az összpontszámot tüntettük fel. Aki kíváncsi az összes részértékre, azoknak elérhetővé tesszük azokat XLS formátumban itt. A további eredmények közül a Cinebench 64 bites változatának CPU értékeit emelnénk ki, ahol a HyperThreading technológiának köszönhetően multiprocesszoros környezetben 4,04-es szorzót sikerült elérnünk.
Hiányzik még számunkra a memóriaalrendszer vizsgálata, melyet ezúttal is az Everest segítségével végeztünk el:
Végezetül elővettünk két játékot — Unreal Tournament III és Enemy Territory: Quake Wars –, melyekkel a D3D-s és OpenGL-es teljesítményt vizsgálhatjuk: