A monitor vezérlése az OSD menün keresztül történik, amit a már említett Quick Switch panelen kívül a hagyományos, a monitor kávájának alján lévő gombokkal vezérelhetünk.
Az OSD-t most nem fogom pontonként magyarázni, aki látott már monitort érteni fogja mit hol talál. A menü pont azokat a pontokat tartalmazza, amire számíthatunk. Az OSD beállításai, a képminőség beállításai, úgy, mint fényerő, kontraszt, színhőmérséklet, sRGB beállítások színenként és egyebek, a bemenetek kiválasztása, és persze az előre programozott profilok úgy, mint játék, film, internet, sport.
Lehetőség van a dinamikus színjavítás (DCB) használatára is, valamint van itt egy érdekes funkció, a Bright Frame, amivel a képernyő egy meghatározott részén a többi résztől eltérő fényerő és kontraszt beállításokat vegyünk igénybe. A téglalap helye és mérete változtatható, így például megtehetjük, hogy miközben játszunk, a fegyver választó panel világosabb vagy sötétebb legyen, mint az a rész, ahol a konkrét harc folyik.
A játék beállítások alatt találunk még három előre programozott profilt, ezek az FPS, az RTS, a Racing.
Lássuk tehát képeken is hogy néz ki az OSD!