A drupa 2012. évi kiállításán a Ricoh‘Print and Beyond’ (“A nyomtatás és ami mögötte van”) szlogenjével azon trendek vizsgálatát állítja előtérbe, amelyek megváltoztatják az üzleti vállalkozások “nyomdai” beszerzéseinek és azok használatának módját a jövőben.

drupa2012

Az Economist Intelligence Unit Ricoh által szponzorált kutatásának friss eredményei szerint a nyomdaipari vállalkozásokat nem csak a jövő technológiájának saját üzletükre gyakorolt hatásai érdeklik, hanem vállalati ügyfeleik munkamódszereinek megváltozása is. A tanulmányban tízből hat válaszadó nyilatkozott úgy, hogy a piac működése jelentős változáson fog keresztülmenni 2020-ig, és mivel alig fog hasonlítani a jelenlegihez, ezért döntő fontosságú, hogy a még hatékonyan működő nyomdaipari vállalkozások felkészülten fogadják a technológiai változások hatásait.

A drupa 2012 kiállítás remek globális platformot teremt arra, hogy a Ricoh a ‘Print and Beyond’ szlogen zászlaja alatt bemutassa új megoldásait a nyomdaiparon belül, s azon túlmenően is. Ezek magukban foglalják például a Ricoh Pro L4000™ prototípusát – egy hétszínű, latex festéket használó, nagy formátumú inkjet nyomtatót, amely fehér tintát is használ, valamint az InfoPrint ADF Express funkciót, amely, a Ricoh TotalFlow munkafolyamatának bővítését is tartalmazza. A PTI Marketing Technologies™-el való együttműködésnek köszönhetően a Ricoh bemutat egy új vizuális keresőtechnológiát, az úgynevezett “Ricoh Clickable Paper”-t. Emellett, a drupa alkalmából a Ricoh ismét hangsúlyozza a természetvédelem iránti elkötelezettségét, és az összes bemutatott nyomtatási műveletet szén-dioxid semlegessé teszi.
A Ricoh standján bemutatásra kerül továbbá a Ricoh legújabb generációs 3D inkjet nyomtatófejes technológiája. A bemutatót az Objet, az inkjet-alapú 3D nyomtatási rendszerek és anyagok globális szolgáltatója tartja, aki legújabb 3D nyomtatóival a fogyasztási és elektronikai cikkek forgalmazóit, a légi és védelmi, gépjármű, oktatási, építészeti, fogorvosi és gyógyászati, valamint a szolgáltató irodai szektorokat célozza.

 

Peter Williams, a Ricoh Europe Ügyvezető alelnöke és a Ricoh Europe digitális nyomdai üzletágának vezetője elmondta: „A jelenlegi technológiák, mint például a digitális nyomtatás és az inkjet technológia néhány éven belül főszerephez jutnak, és mélyreható változásokat hoznak a nyomdaipari vállalkozások számára. Természetesen ezek a radikális változások tovább folytatódnak majd a saját iparágunkban is, mivel a jelen technológiáit különböző módon fogja alkalmazni az üzleti szektor, azok ügyfelei és alkalmazottai. A nyomdaipari szolgáltatók számára, a jelen és a jövő technológiáinak előnyös kihasználása érdekében, döntő fontosságú a technológiák használati módjának megértése és a nyomtatásokon túlmutató előnyeinek minél jobb feltérképezése is.”

 

Forrás: Sajtóközlemény