A játék, ahol elkél a 8-mag
Augusztus 9-én érkezik a Monster Hunter World, most a várható gépigényről nyilatkozunk.
A rajongók számára mindenképpen fontos megjegyezni, hogy a játék alatt dübörgő Capcom MT Framework motor rendkívül CPU-igényes. Az MT az egész játékteret betölti a memóriába, felelős a környezeti interakciókért (tárgyak és objektumok kezelése, grafikai levágások, fizikai rendszer, ütközésdetektálás és ütközésválasz) és számos háttérfolyamatért. Végeredményben egy 4,4 GHz-re állított Core i7-7700K már elbírja a terhelést, a Core i5-2500K mellett viszont kellemetlen akadások mutatkoztak (az első beszámolók szerint). A 4K felbontás híveinek egy Geforce GTX 1080 Ti lenne az ideális, a tapasztalatok szerint a Geforce GTX 980 Ti már kevés – a vizuális minőség faragása persze segíthet.
Az MT Framework egyébként hatékony terrheléskiegyenlítéssel bír, jól alkalmazza a rendelkezésre álló fizikai és logikai feldolgozókat. Platformfüggetlen mindaddig, amíg az adott környezet ismeri az x86-os utasításkészletet. Az eddigi információk szerint egy négymagos processzor csak akkor lehet elégséges, ha az rendelkezik többszálúsítással (például: Hyper-Threading). Kérdéses a népszerű Core i5-8400 szereplése, mely kevesebb logikai szállal, ellenben több fizikai maggal üzemel, mint a Core i7-7700K.
Forrás: techpowerup.com