A Google elindítja a sörtA keresőóriás minden nap megpróbálja meggyőzni a világot arról, hogy mindenben az ő termékei a legjobbak. Ehhez mi lenne a legjobb, ha nem egy korsó sör?

A Google az URKontinent (szuperkontinens) nevet adta a “folyékony kenyerének”. Természetesen az előállítás nem a szerverparkokon történik, hanem profik végzik. A választás ez esetben a Dogfish Head nevű sörfőzdére esett – számukra a sör nemcsak egy ital, hanem szenvedély, üzlet, sőt, a legjobb sörök előállítása már személyes ügy is -, akik komoly szaktekintélynek számítanak a sörkülönlegességek gyártásában. Az URKontinent egy erősre főzött, magas alkoholtartalmú, belga dubbel sör lett.  

beer-latest-570x380
A látványos reklámfilm most sem maradt el,
aholis fény derül arra, hogy mi mindenre jó a Google + Hangout szolgáltatás.

Az URKontinent a Nagy Amerikai Sörfesztiválon (Great American Beer Festival) debütált, de a Google termékek rajongóinak rossz hírrel szolgálhatok. A vállalat szóvivője nemrég leszögezte, hogy az újdonsággal nem a profitszerzés volt a cél, az elérhetősége korlátozott és nem kívánnak betörni a sörpiacra. Milyen kár.

 Forrás: news.cnet.com