Válassza az Oldal lehetőséget

A flash memóriák a Creative veszteségénének okozói

A flash memóriák a Creative veszteségénének okozói

Az cégen belüli átalakítások és az alacsony árak miatt fejre állt a Creative negyedéves mérlege.

Szingapúri “hangóriás” a harmadik negyedévben 114,3 millió dollár nettó veszteséget könyvelt el. Meg kell említenünk azt is, hogy az éves eladások is jelentősen lecsökkentek a tavalyi évhez képest a Creative háza táján. A cég főként az a flash memóriák terén bekövetkezett árzuhanást és a 3D labs üzletág átalakítását hozza fel a negatív mérleg fő okaként. Március 31-ig – a gazadasági harmadik negyedév zárásának időpontja – mindössze 225,7 millió dollár volt a Creative eladási mérlege, ez összehasonlítva az előző évi 333,8 millóval igen csekélynek mondható, különösen annak tükrében, hogy egy éve még 15,9 millió dollár nyereséget termelt a cég az adott negyedévben.

A flash memóriák a Creative veszteségénének okozói

A szerzőről