A Crytek vizsgálja a CryEngine Flash-re portolásátA Crytek megerősítette, hogy fontolóra vette a CryEngine Flash-re ültetésének lehetőségét. A közeljövőben egy olyan platformfüggetlen megoldást szeretnének megvalósítani, amely eddig még nem tapasztalt játékélményt nyújt minden internetképes (böngésző, okostelefon, Tábla PC, stb.) eszközön.

A Flash Player 11 egyik újdonsága a Stage3D API, amely alacsony szintű elérhetőséget biztosít a grafikus processzorokhoz, így biztosítva a hatékony erőforrás kihasználtságot. A beépülő 10-es verziójához képest a 2D-s és a 3D-s renderelés akár 1000-szer gyorsabb is lehet. Mint ismeretes, a héten az Adobe Max 11-en Tim Sweeney, az Epic programozója ezt már látványosan prezentálta a Flash környezetbe portolt Unreal Engine 3-al. 

Az Edge játékmagazin kérdésére Carl Jones a Crytek üzleti igazgatója elárulta, hogy már régebb óta vizsgálják a CryEngine grafikus motor Flash-re portolásának lehetőségét. Az igazgató elmondta azt is, hogy az Epic megoldását érdekes megközelítésnek tartják, mert az magasabb szintre emelheti közösségi oldalakon található játékokat. 

crysis_2_0

Reméljük hamarosan több információra is fény derül majd, amikor a Crytek bemutatja a “valóban platformfüggetlen” megoldását.

Forrás: next-gen.biz

 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian
 
English (auto-detected) » Hungarian