A Google lenyomta a Microsoftot!
A brit Millward Brown piackutató cég felmérése szerint a Google a 2007-es év legerősebb márkaneve.
A 2006-os lista élén a Microsoft volt megtalálható, miközben a Google csupán a hetedik helyen szerénykedett. Az informatika gyors fejlődését és folyamatos változását mi sem bizonyítja jobban, hogy egy év alatt gyökeres változás állt be az előbb említett két cég márkanevének megítélésében. A Microsoft a képzeletbeli dobogó aljára esett vissza, miközben a Google megduplázta a tavalyi eredményt, így rögtön az élre ugrott.
- Google — 66,4 milliárd USD
- General Electric — 61,9 milliárd USD
- Microsoft — 55 milliárd USD
- Coca-Cola — 44,1 milliárd USD
- China Mobile — 41,2 milliárd USD
- Marlboro — 39,2 milliárd USD
- Wal-Mart — 36,9 milliárd USD
- Citi — 33,7 milliárd USD
- IBM — 33,6 milliárd USD
- Toyota — 33,4 milliárd USD