Kiérdemelték az ISO-tanúsítványt a Vodafone üzleti folyamatai
Kiérdemelték az ISO-tanúsítványt a Vodafone üzleti folyamatai.
A Vodafone mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy az üzleti előfizetők körében is kimagasló minőségű szolgáltatást nyújtson. Ennek a törekvésnek az eredményeképp a minősítésre jogosult szervezet szerint a Vodafone minőségirányítási rendszere a „Vállalati ügyfélkörben a lead kezelése, ajánlat adás, szerződéskötés és az első helyes számla kiadása” területén az MSZ EN ISO 9001 : 2009 szabványnak megfelelt, és ezt a 28181-es számú tanúsítvánnyal ismerte el.
Bujtás Gyula, a tanúsítást végző szervezet, az NQA képviseletében fellépő EMT Zrt. vezérigazgatója elmondta: „A tanúsítás kiterjedt a dokumentumok és a feljegyzések kezelésére, a menedzsment folyamatokra, a humán és tárgyi erőforrások biztosítására, a folyamatok szabályozására és az ellenőrzési tevékenységekre. Az audit első fázisa főleg a dokumentumokra és a vonatkozó szabályozásokra koncentrált, míg a második fázis a rendszer bevezetettségét, a szabványoknak és a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelést auditálta. Az audit során a jól működő rendszer objektív bizonyítékait találtuk meg!”
A nemzetközi tanúsítványt a mai napon vette át Piller Gábor, a Vodafone vállalati szolgáltatások üzletága vezérigazgató-helyettese, aki hozzátette: „Nemcsak kiemelkedő minőségű és lefedettségű mobilinternet-hálózatunkkal, rugalmas tarifacsomagjainkkal és igen kedvező árú roaming szolgáltatásainkkal, hanem pontosan dokumentált üzleti folyamatainkkal is azon vagyunk, hogy minél több magyarországi cég és vállalkozás fejlődését támogathassuk telekommunikációs megoldásainkkal.”
Forrás: Sajtóközlemény