Válassza az Oldal lehetőséget

E3: Elkészült a 3.0.1-es PhysX SDK

E3: Elkészült a 3.0.1-es PhysX SDK

E3: Elkészült a 3.0.1-es PhysX SDKAz új PhysX fejlesztői csomag szinte minden platformon elérhető: PC, Xbox 360, PLAYSTATION3, OSX, Linux, Android.

A fejlesztők szerint a teljesen újraírt PhysX motor, amely már közel három éve formálódik jelentős teljesítménynövekedést eredményez. Az NVIDIA egy sajtóközleményben felvázolta PhysX 3 legfontosabb újdonságait, képességeit:

  • Nagyobb pályák: A játékterek manapság egyre nagyobb méreteket öltenek. A PhysX 3 fejlesztései elsősorban ilyen környezetben mutatkoznak meg. Az újítások révén javul az általános teljesítmény és a memóriahatékonyság is.
  • Hatékonyabb többszálú végrehajtás: A Task Manager (feladatkezelő) kihasználja a többmagos processzorok előnyeit, ami nagyobb teljesítményt és jobb játékélményt kínál.
  • Streaming: Új szolgáltatás (binary in-place serialization), amely gyorsabb és hatékonyabb adatmásolással végzi az aktuális jelenetben felhasznált szereplők kezelését. Az eljárás csökkenti az intezívebb számítási terhelésből adódó “tüskéket” is.
  • Rugalmas és hatékony fejlesztői eszközök: Az NVIDIA az optimalizálások mellett a fejlesztői eszközöket is megreformálta. Az új kiadásban frissült a PhysX Visual Debugger, amely immár teljesítmény-profilozásra és részletes memória elemzésekre is képes.

alt
PhysX Visual Debugger

A PhysX 3 teljesítményt érintő javításaitól is nagyobb fegyvertény a napjainkban oly népszerű Android OS támogatása.

A további részletek itt olvashatóak.

Forrás: hardwarecanucks.com