3DMark05 – Repülő tehenek!
A Rapülők koncertje is közeledik, de ott biztos nem repülnek majd tehenek.
Ezzel szemben a kedvelt tesztprogramban repülnek, mégpedig számosan. Most biztos minden olvasónk bután pislog. Megbolondult ez a s3nki vagy egyszerűen csak nem aludta ki magát? Nos, megnyugtatok mindenkit, sem az egyik sem a másik nem igaz. Egyszerűen annyi történt, hogy felfedeztek egy kis meglepetést a programban.
Meg kell említeni, hogy a tehenes történet nem ma kezdődött a programot készítő finn csapat életében. Nem lehet tudni melyikük tehén mániája hívta életre, de az biztos, hogy a 3DMark2001-ben már létezett egy Holy Cow (Szent Tehén) elnevezésű eljárás, melynek segítségével egy játszható demót lehetett a tesztből előhívni. A 3DMark03 csak annyiban volt tehenes, hogy a demó végén bebámul az ablakon egy boci, ám 3DMark05-ben ennél ismét többet kapunk.
Itt kanyarodhatunk vissza a hír címéhez, vagyis a repülő tehenekhez. A tehenek előhívásához nem kell mást tennünk, mint a programot a következőképpen indítani:
“C:\Program Files\Futuremark\3DMark05\3DMark05.exe” -lehmä
Ezután lehet indítani a demót, melynek a legvégén, csodák csodája, a tenger felett madarak helyett tarka tehenek repülnek foltos denevérszárnyakon.