1 milliárd dollár a Windows Vista és az Office 2007 reklámköltsége
A redmondi szoftveróriás mintegy 900 millió dollárt fog költeni programjainak reklámozására.
A Microsoft várhatóan 2007 elején megjelenő operációs rendszerének és irodai szoftvercsomagjának fejlesztési költségei is elképesztően magasak, melyet a széles körű és hatékony marketing tevékenység igényelte ráfordítások csak tovább növelnek. Az 1 milliárd dollárt megközelítő összeg felét az eladói hálózat kiépítésére és fejlesztésére fogják felhasználni.
A redmondiak szerint a Windows Vista az eddigi legnagyobb projekt a vállalat életében, és ezt nemcsak az anyagiak, hanem a többszöri megjelenési dátumváltoztatás is igazolja. Bill Gates szerint, ha további csúsztatás indokolt a program jobbátétele érdekében, akkor meg fogják lépni. Úgy néz ki, hogy a Microsoftnál tényleg nagyon igyekeznek minden igényt kielégítő, tetszetős, biztonságos és hibamentes operációs rendszert készíteni.