Machine problemen

TOBB
2017 april 22 15: 58 #20145 hij schreef: s3nki
Machine problemen
TEST

Gelieve te Bejelentkezés of je bent het Maak een account aanom deel te nemen aan het gesprek!

TOBB
2017 lever. 26 12: 42 #20157 hij schreef: Lony
Machine problemen
Ik zie dat anderen je niet zullen helpen, dus ik geef je een tip: de toetsenblokbuffers zitten vast :onheil:

handtekening

Je kunt ook emoticons en BBCode gebruiken in de handtekening

Gelieve te Bejelentkezés of je bent het Maak een account aanom deel te nemen aan het gesprek!

TOBB
2017 lever. 26 17: 10 #20160 hij schreef: s3nki
Machine problemen
:knipperen: : Cheer: ;)

TOBB
2018 Jul. 08 18: 42 #20522 hij schreef: geblust
Machine problemen
Wat zijn de tekenen dat de verbinding van het moederbord langzaam instabiel is?
aanvankelijk verbroken en vervolgens weer verbonden met het basisstation.
Je kunt Powerline zien maar de router kan het niet geven wat het zou moeten doen en soms identificeert het soms niet het netwerk.
Is er een uitstervende kaart of iets anders?

Gigabyte [GZ - X7]
Asrock Z77 Extreme3 / I5 Dit e-mailadres is beschermd tegen spyware. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Koeler Master Hyper T4
Kingmax 2x4 GB DDR3 1600
Gigabyte GeForce GTX 1060 6GB - BenQ G2220HDA
Chieftec Smart Series 650W

Windows 10 Pro 64bit

TOBB
2018 Jul. 16 21: 07 #20524 hij schreef: s3nki
Machine problemen
Het kan zijn van een probleem met een goed contact, wat er ook jammer genoeg is. De goedkoopste is de kabelvervanging, maar ik denk dat jij dat ook bent. Dan kun je een andere poort op de router kiezen, als het niet helpt, dan is het verdacht dat er problemen zullen zijn op het moederbord. Natuurlijk is zelfs een routerfout niet uitgesloten ... Dus ik vertel je niet wat er aan de hand is, ik vraag het me gewoon af. :)

TOBB
2018 Jul. 16 21: 30 #20525 hij schreef: geblust
Machine problemen
Het bleek dat met de 1-kamer beneden de voedingslijn het gepaarde signaal verloor. Niet de verrekenkaart is dood gegaan.
Dus geen ip-adres heeft DHCP.

Gigabyte [GZ - X7]
Asrock Z77 Extreme3 / I5 Dit e-mailadres is beschermd tegen spyware. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Koeler Master Hyper T4
Kingmax 2x4 GB DDR3 1600
Gigabyte GeForce GTX 1060 6GB - BenQ G2220HDA
Chieftec Smart Series 650W

Windows 10 Pro 64bit