Makina arazoak

TOBB
2011 abuztua 20 16: 54 # 521 idatzi zuen: Arwenka
Re: makina arazoak
Beharko lirateke? Eta zenbat min egiten duten, hobe da makina berri bat erostea? Laptop bat erosi dut eta nirea eman dut. Ez bada desberdina izango.
;D

Lioness erdi-hearted girl :)

Mesedez to Bejelentkezés edo zu zara Sortu kontuaelkarrizketan sartzeko!

TOBB
2011 abuztua 20 17: 21 # 522 idatzi zuen: H4cK3r

Beharko lirateke? Eta zenbat min egiten duten, hobe da makina berri bat erostea? Laptop bat erosi dut eta nirea eman dut. Ez bada desberdina izango.
;D

Prezioaren inguruko konfigurazioaren araberakoa da. Power aurrez probatu behar da, eta agerian geratuko da akatsaren arduraduna ala ez ...

Zaharragoak badira eta plaka bat baduzu, ez duzu gastatu behar.

• Gigabyte MA785GT-UD3H Rev. 1.0 | AMD Athlon II X4 630 + Xigmatek Red Scorpion + Coolink SWiF2 120P | Kingston 2 * 2 GB DDR3 - 1333 MHz | Gigabyte ATI Radeon HD5750 OC - 1 GB GDDR5 | WD Green 500 GB | Samsung F1 1TB | Realtek ALC889A | Chieftec LCX-03B-B-AW-OP | Corsair VX550 | Acer X223W •

• Mutyuru
  • Mutyuru profileko argazkia
  • bisitaria
  • bisitaria
2011 Urr. 01 16: 15 # 595 idatzi zuen: Mutyuru
Hello!

Foro honetan berria naiz, baina laguntza bila ditut. Acerren notizia bat lortu nuen, denbora jakin bat desaktibatzea lortu beharko nukeen - guztiz arduragabekeriaz.

Ez dago gaizki gaizki dagoen Windows-rekin. Hardware segmentuak probatu nahi ditut. Ezin al duzu arazo horri buruzko zerbait unibertsala?
Mota: Acer Aspire 5520G
OP: Windows 7 Ultimate - Ez berezko hizkuntza

Elore zikin dago!
M

TOBB
2011 Aza. 02 11: 28 # 627 idatzi zuen: oPalRx7
Hi

Baliteke beroketa edo taularen arazoa izatea. cpuid-hwmonitor izeneko programa ikusi beharko zenuke, atzeko planoan tenperatura ikusi, 1-2 karga programa abiarazi (occt, prime95, linX).

Tenperatura arazo bat bada, ondoren garbiketa sakona (eta, ahal bada, beroa transferitzeko erdiko CPU / chipset arteko ordez)

OMPC Ámítógép E3b refit - AMD B55 Phenom II + WaterCool Heatkiller Rev3 LC, Crossfire ATI 3870 gddr4 + EC FC3870, Gigabyte MA790X-UD4P, ezinbestekoa M4 64GB [M4-CT064M4SSD2], WD kabiarra Green 2 [WD20EARS], WD RE2 Green Power 1 [WD1000FYPS], Geil Black Dragon DDR2 800 4GB multzoa (5-5-5-15), Zalman Reserator

• Betti
  • Betti profile picture
  • bisitaria
  • bisitaria
2011 Aza. 19 11: 13 # 656 idatzi zuen: Betti
Makina arazoak
Sziasztok!

Nire makina arazo handi bat daukat, h cca 30-40 minutu hasi zen. Pasahitza gertatu ondoren gertatu zen pasahitza izan genuenez, arazo hau arau bat zen. Aktibatuta dezakezu + baino lehen, h ezin da sartu, zure erabiltzaile-pasahitzarekin arazo bat dagoelako + gehiago ... Baina burbuila hau 1 desagertzen ari da eta saltoka ari zara, ordu erdi makina erabiltzeko (berriro askatu delako Horregatik atera dezakegu modu bakarra, eta ezin da "desagertu".) Script hau idazten hasi aurretik modu laiko batean konpondu dugun soluzio bakarra sartzeko sakatu eta saguarekin klik eginez mantentzen da. Kasu honetan, testua ez da ezabatu eta berehala itzal daiteke. Zalantzarik gabe, hau ez da metodo onena, baina horregatik aholkua eskatuko nuke. Zein da arazoa eta nola konpondu daitekeen? Lagundu iezadazu! Eskerrik asko aldez aurretik: Betti

TOBB
2011 Aza. 19 12: 23 # 657 idatzi zuen: gabi123
Hi! Oraindik ez dut arazo horri erantzuten, beraz ezin dut konponbiderik aurkitu, baina interesgarria iruditzen zait. Uste dut sistema segurua eta seguruena berriro instalatzea, ahal bada.

HOC-eko zuzendari nagusia naiz, beraz, kezkak, arazoak edo galderak badituzu, idatz ezazu doan.