Partnernap a Dunán Emporium módra

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Talán senkit nem lep meg, hogy a sajtó munkatársait – így minket is – folyamatosan bombáznak meghívókkal, melyekkel különböző termékbemutatókra, partnernapokra, iparági bejelentésekre kapunk belépőt. Ez egy friss újságírónak, és néhány potyázónak nagy élmény, hiszen a tájékoztatók az esetek többségében elegáns szállodákban, éttermekben, pubokban kerülnek megrendezésre, ahol mindenkinek kinéz valami kis ajándék, és persze ingyen van a kaja. Nyugodtan állíthatjuk, hogy hetente két-háromnapi étkezést lazán megoldhatnánk ilyen módon, de kérdem én, akkor ki írná az híreket?

Aki sokat jár ilyen eseményekre az már felfedezhet ismerős arcokat is, akik tutira ott vannak mindenhol, sokszor okoskodnak, értelmetlen kérdéseket tesznek fel, és úgy egyáltalán csak kellemetlenkednek, aztán pedig akkora púpot építenek a tányérjukra a csemegékből, hogy két embernek is sok lenne. Hogy miért írom le ezeket. Egyszerű. Azért, mert az Emporium partnernapja nem ilyen volt.

Kezdjük az elején. A cég 1998 óta foglalkozik nagykereskedelemmel és importtal. Kezdetekben memóriákat árusítottak, innen jutottak a mai állapotig, amikor is rengeteg ismert és kedvelt márka hazai disztribútorainak nevezhetik magukat. Ezek között a márkák között ott van a Gigabyte, az ASUS, a HIS, a Leadtek, a GeiL, a Silicon Power és sok más nagy név.

Nekünk, akik az informatikai piacot figyelemmel követjük, feltűnő lehet, hogy az utóbbi 1-2 évben az Emporium mekkorát fejlődött. Néhány éve költöztek új telephelyre, komoly raktár és szervizbázist építettek ki, a forgalmazott termékköröket folyamatosan bővítik. Nem túl rég indult el például a digitális fényképezőgépek forgalmazása, és bár ez a vonal még gyermekcipőben jár a cégnél, a tulajdonos ígérete szerint hamarosan újabb márkákkal és termékekkel bővül a kínálat, így teljes értékű forgalmazóvá válnak ezen a területen is. További célként a multimédiás termékek felvételét emelték ki, így a viszonteladók hamarosan ilyen témában is nézelődhetnek árlistájukban.

A több mint tíz éves múlt, valamint a partnerek növekvő száma szinte elengedhetetlenné tette, hogy az Emporium egy partnernap ötletén kezdjen gondolkozni. Ez az ötlet végül is egy csütörtöki délutánon valósult meg, és mint a címből és a bevezetőből sejthető a helyszín meglehetősen szokatlanra sikeredett, hiszen a megadott cím egy hajóra mutatott, mely a Dráva utca végén lévő kikötőben horgonyzott. 

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés